0ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Product was successfully added to your shopping cart.

Τα Regenesis Stores (franchisor) αναζητούν αξιόλογους συνεργάτες (franchisees) σε όλη την Ελλάδα. Γενικά, τα ποσοστά αποτυχίας συστημάτων franchise στην Ελλάδα είναι αναμφισβήτητα μικρά.

Ειδικότερα, ορίστε οι 10 λόγοι για τους οποίους πρέπει να επενδύσεις και να γίνεις μέλος της αλυσίδας των Regenesis Stores:

1. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

Τα Regenesis Stores κάνουν την έρευνα αγοράς για εσένα. Η έρευνα αγοράς είναι η πιο συνηθισμένη μέθοδος για τον καθορισμό των αναγκών και των απαιτήσεων του πελάτη.

2. BUSINESS PLAN

Τα Regenesis Stores, πριν αρχίσουν την ανάπτυξη της αλυσίδας, έχουν αναλύσει και καταρτίσει λεπτομερές Επιχειρηματικό Πλάνο, το οποίο προγραμματίζει και τεκμηριώνει τα περιθώρια κέρδους και τον όγκο των πωλήσεων που θα εξασφαλίζει την βιωσιμότητά σου, τον χρόνο αποπληρωμής της επένδυσης (payback period), το πλήθος των καταστημάτων ανά μελλοντική χρονική περίοδο και την γεωγραφική τους διασπορά και θέση, τους βασικούς όρους της σύμβασης δικαιοχρησίας (π.χ. τέλη εισόδου, royalties, κ.λπ.), τις εκτιμώμενες χρηματοροές, το "νεκρό σημείο" της αλυσίδας, κ.λπ.

Προφανώς, το Επιχειρηματικό Πλάνο έχει λάβει και συνεχίζει να λαμβάνει υπόψη του της ιδιαιτερότητες των μελών - franchisees της αλυσίδας και αναθεωρείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Το Επιχειρηματικό Πλάνο παρουσιάζεται σε όλα τα μέλη της αλυσίδας.

Η σχέση των franchisees με τις τράπεζες ή άλλους οργανισμούς για την χρηματοδότησή τους δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη και μας απασχολεί ιδιαίτερα. Για παράδειγμα, δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό ότι η αρχική μελέτη για το franchise, η οποία αφορά το Πλάνο Ανάπτυξης, τον σχεδιασμό του Συστήματος Λειτουργίας κ.λπ. έχει επιδοτηθεί από 40% έως 70% από προγράμματα όπως το RETEX, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΜΕ, κ.λπ. Επιπροσθέτως, η δημιουργία των νέων επχειρήσεων των franchisees επιδοτείται από τον ΕΟΜΜΕΧ, το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, κ.λπ.

3. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ CONCEPT

Τα Regenesis Stores, ως οφείλουν, έχουν ορίσει και τεκμηριώσει το Οραμα και τους Στρατηγικούς Στόχους της αλυσίδας. Κατά τον καθορισμό του Οράματος ελήφθησαν υπόψη οι ανάγκες και οι προσδοκίες των καταναλωτών, η εικόνα και φήμη της αλυσίδας, η απόδοση της λειτουργίας της, η αξιοπιστία του ονόματος και των προϊόντων που διαθέτει (π.χ. Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος Ελλάδας και Κύπρου των Kevin Levrone Signature Series, προϊόντα γνωστοποιημένα απο τον ΕΟΦ), ο ρόλος του κάθε καταστήματος της αλυσίδας στην υλοποίηση του, κλπ.

Τα Regenesis Stores δεσμεύονται να αποδεικνύουν την δέσμευσή του ως προς το Οραμά της, να βεβαιώνουν ότι το Οραμα και οι Στρατηγικοί Στόχοι της αλυσίδας έχουν γίνει κατανοητοί, έχουν εφαρμοσθεί και διατηρούνται σε όλα τα επίπεδα της αλυσίδας.

Τα Regenesis Stores θα σου αναλύσουν προσεκτικά το concept της αλυσίδας, αναφορικά με το product mix των προϊόντων και υπηρεσιών, τα χαρακτηριστικά της θέσης και του μεγέθους του καταστήματός σου, την εσωτερική και την εξωτερική του διακόσμηση κ.ο.κ.

4. ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί στον σχεδιασμό και στη λειτουργία του Πιλοτικού Καταστήματος (Regenesis Stores Λιβαδειάς). Το Πιλοτικό Κατάστημα δίνει την δυνατότητα να επαληθευτούν και να βελτιωθούν τόσο οι διαδικασίες λειτουργίας, όσο και το concept της αλυσίδας, πριν από την ανάπτυξη και την επεκτασή της.

5. ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΙΚΑΙΟΧΡΗΣΗΣ

Η σύμβαση δικαιοχρησίας θα καθορίζει:

- διάρκεια συμβολαίου - ύπαρξη και μέγεθος των entry fees - ύπαρξη και ποσοστό των royalties - τρόπος και συμβολή στη διαφήμιση της αλυσίδας από τα δύο αντισυμβαλλόμενα μέρη - παροχή υποστήριξης από τον franchisor (εκπαίδευση, εγχειρίδια λειτουργίας, κ.λπ.) - όροι γεωγραφικής αποκλειστικότητας - εξασφάλιση απορρήτου - συνθήκες και τρόποι λύσης της σύμβασης - συμμόρφωση με την οδηγία της Ε.Κ. περί ανταγωνισμού - λοιπές υποχρεώσεις franchisor και franchisee 6. ΣΥΣΤΗΜΑ FRANCHISE

Θα καθορισθούν οι υπευθυνότητες, οι δικαιοδοσίες και οι αμοιβαίες σχέσεις όλου του προσωπικού, τόσο του Franchisor, όσο και των Franchisees, που διοικεί, εκτελεί και επαληθεύει κάθε εργασία που επηρεάζει την λειτουργία της αλυσίδας.

Ο Franchisor θα προσδιορίσει τις απαιτήσεις για επαλήθευση εντός της αλυσίδας.

Οι δραστηριότητες της επαλήθευσης θα πρέπει να περιλαμβάνουν επιθεώρηση, έλεγχο και συνεχή παρακολούθηση όλων των διαδικασιών λειτουργίας της αλυσίδας, με απώτερο σκοπό την διασφάλιση τόσο των παρεχομένων υπηρεσιών και προϊόντων, όσο και του τρόπου που αυτά παρέχονται. Ολα τα σημεία πώλησης οφείλουν να μεταδίδουν προς τον καταναλωτή ενιαία εικόνα τόσο στον τρόπο εξυπηρέτησης, όσο και στην οπτική εικόνα.

Τέλος, ο franchisor θα προσδιορίσει και θα τεκμηριώσει το κατάλληλο Distribution Plan, του οποίου οι ενέργειες θα σχετίζονται τόσο με την γεωγραφική, όσο και με την ποσοτική ανάπτυξη της αλυσίδας.

7. MARKETING ΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ

Στο πρώτο κιόλας ραντεβού, ο υποψήφιος επενδυτής θα παραλάβει έναν ενημερωτικό φάκελο. Ο ενημερωτικός φάκελος θα περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την άρτια ενημέρωσή του.

Πιο συγκεκριμένα, ο φάκελος θα περιλαμβάνει στοιχεία για τον franchisor, την δυναμική της αλυσίδας, το Οραμα και τους Στρατηγικούς Στόχους της αλυσίδας, την περιγραφή και την φιλοσοφία του concept, τους βασικούς όρους της σύμβασης δικαιοχρησίας, βασικά στοιχεία του Business Plan και του Marketing Plan κ.λπ.

8. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ FRANCHISEES

Ο πλέον πολύτιμος πόρος κάθε αλυσίδας είναι το ανθρώπινο δυναμικό της. Αποτελεί ευθύνη των Regenesis Stores η παρακίνηση, επιμόρφωση/ανάπτυξη, επικοινωνία και απόδοση όλου του προσωπικού της αλυσίδας. Πρωταρχικό μέλημά μας είναι η επιλογή των πλέον κατάλληλων και ικανών franchisees.

Οι υποψήφιοι επενδυτές θα αξιολογηθούν και θα επιλεχθούν με προσοχή, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα απαραίτητα στοιχεία (π.χ. εμπειρία, εκπαίδευση, οικονομική φερεγγυότητα, ικανότητες, κ.λπ.)

9. ΕΚΠAΙΔΕΥΣΗ FRANCHISEES

Η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού είναι ο μοναδικός τρόπος για την αλλαγή και την ανάπτυξη κάθε οργανισμού.

Ο Franchisor έχει καθιερώσει και τηρεί διαδικασίες για τον εντοπισμό των αναγκών σε εκπαίδευση όλου του προσωπικού της αλυσίδας.

10. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Ο Franchisor έχει καθιερώσει και επιβεβαιώνει την τήρηση ενός τεκμηριωμένου Σύστηματος Λειτουργίας (standard operation procedures), ως το μέσο για την διασφάλιση του ότι η λειτουργία της αλυσίδας συμμορφώνεται με τις καθορισμένες απαιτήσεις του Οράματος και των Στρατηγικών Στόχων. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει:

- την προετοιμασία τεκμηριωμένων διαδικασιών και οδηγιών

- την αποτελεσματική εφαρμογή των τεκμηριωμένων διαδικασιών και οδηγιών

Η λειτουργία και η απόδοση της αλυσίδας επανεξετάζεται ανά κατάλληλα χρονικά διαστήματα, για να εξασφαλίζεται η συνέχεια της καταλληλότητάς του Συστήματος Λειτουργίας και της αποτελεσματικότητάς του.

Η αλυσίδα έχει καθιερώσει και τηρεί διαδικασίες για προσδιορισμό, συλλογή, σύνταξη ευρετηρίου, αρχειοθέτηση, αποθήκευση, διατήρηση και διάθεση των αρχείων και στοιχείων που προσδιορίζουν ποιοτικά και ποσοτικά την απόδοση της αλυσίδας.

Περισσότερες πληροφορίες: Κατάστημα Αθήνας: Βελβενδού 40, 'Ανω Κυψέλη, ΤΚ 11364, Τηλ/Fax: 210 8837605

REGENESIS STORES ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Διεύθυνση: Στρατηγού Κακοσαίου 9, ΤΚ 321 00, Τηλέφωνο:2261088642
Ωράριο:Δευτ-Τετ-Σαβ:09:00 - 15:00, Τρ-Πεμ-Παρ:09:00-14:00 & 18:00-21:00
REGENESIS STORES ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
Διεύθυνση: Λεωφόρος Μεσογείων 7 Αθήνα, ΤΚ 115 26, Τηλέφωνο:210 88 37 605
Ωράριο:Δευτέρα - Σαββάτο:9:00-17:00